środa, 2 kwietnia 2014

17. "Bądźmy uważni"

Rekolekcje, obijam się. Ale w końcu troszkę wolnego potrzeba. Inaczej byśmy zwariowali. Moje życie to jedna wielka pomyłka. Chcę wam powiedzieć, że doczytałam książkę i jak dla mnie troszkę bez zakończenia. Więc sama musiałam sobie ustalić koniec. Jestem za tym by książki kończyły się radośnie i miłośnie. Jak to powiedział mi kolega jestem bardzo romantyczna i miał racje. Taka już jestem. Dlatego tak bardzo potrzebuje kogoś takiego jak miała ta dziewczyna "Ruby" z książki. Właśnie kogoś takiego potrzebuje. Inni mówią, że każdy potrzebuje takiej osoby która będzie z nim, będzie wspierała, kochała.
Ale mówiąc to wcale nie potrzebują tak mega bardzo tej osoby. Bo mają przyjaciół. Mają bezproblemowe życie. Są szczęśliwi. A co powiedzieć mam ja? Gdy nie mam nic takiego? Jest cholernie trudno i źle. Bo nikt nie wie co czuję. Z wyjątkiem mojej przyjaciółki która mieszka w chuj daleko. Nie wiem kurwa dlaczego los jest taki niesprawiedliwy. Musze się męczyć z ludźmi dla których ważne jest tylko robienie z siebie debila - wtedy jesteś fajnym. Ja jestem inna. Nie wiem jak to określić. Ale mam priorytety w życiu. Dążę do czegoś nie tak jak oni. Myślę, że ktoś to rozumie..

                                       
                                                                      ***
Zobaczcie jakich mamy kolegów, koleżanki. Przyjrzyjcie się co dzieje się z dzisiejszym społeczeństwem. Co dzieje się z nastolatkami? Liczy się tylko alkohol, fajki a jeszcze inni nawet ćpają. I to jest w porządku? Mając 16 lat i niżej zatruwają sobie życie. Niszczą sobie życie. Nie uczą się bo po co. Zostaną potem bez niczego. Wiadomo, ze nie każdy może się skupić na nauce bo jesteśmy leniuchami, ale postarajmy się by mieć normalne oceny nie musimy być kujonami. Zobaczcie jacy my jesteśmy i jak bardzo różnimy się od innych. Ludzie zrobili się tacy zazdrośni o wszystko, chcieli by być najlepsi, mieć to co najlepsze i by nikt im nie dorównywał. A co się dzieje z młodzieżą? Sama jestem nastolatką. Więc widzę co się dzieje. Jest strasznie. Większość patrzy tylko na wygląd niezależnie czy to chłopak czy dziewczyna. Obwiniamy chłopców że patrzą tylko na wygląd ale dziewczyny są takie same. Następne to nie masz kasy = jesteś nikim. Co mam na myśli? Nie chodzisz w markowych ubraniach, nie jesteś fajny ( czyt. nie zachowujesz się jak debil) nie robisz tego wszystkiego co oni, nie masz fałszywej mordy więc wypierdalaj nie należysz do paczki zakłamanych skurwieli. Ciesz się. Miej przyjaciół, którzy akceptują cię za to co masz w środku. Twoje serducho bije by żyć. By spełnić marzenia. Nie zważajmy na to co powiedzą inni, Ci puści młodzi ludzie bez osobowości. Puści w środku. PAMIĘTAJ! LICZY SIĘ TO CO MASZ W SERCU! ♥

                               "Jeśli tylko chcesz, to właśnie Ty możesz zmienić świat"

                                       
Czytasz=Skomentuj
Czekam na rady i proponujcie jakie tematy mam pisać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz