środa, 19 lutego 2014

8. "Przyjaźń - Ta prawdziwa wytrwa do końca"

Ferie, pierwszy tydzień prawie mi minęły, a ja nie zajrzałam do książek jutro się muszę za to wziąć.
Mam dla was dziś bardzo ciekawy temat. A zarazem każdemu przydatny. Dziś jakoś mam dobry humor. Może dlatego, że w końcu wyszłam z domu. Może jutro też mi się uda. Jakoś będzie. Trzeba wierzyć w siebie. Muszę zacząć czytać lekturę, która jest megaśnie gruba a zarazem nie ciekawa..
                                   
                     

                                                            "Przyjaźń"
Wielkie słowo. Myślę, że dla wszystkich z nas. Każdy chcę doświadczyć przyjaźni lub już ją doświadczył. Niestety myślę, że sporo nas doświadczyło tej tzw. fałszywej przyjaźni. Mieliśmy przyjaciółkę/iela, który nas oszukał, obgadywał za plecami. Sama doświadczyłam czegoś takiego więc wiem jak to jest. Przyjaźnimy się od 2 klasy podstawowej, a gdy byliśmy w 6 coś jebnęło. Zaczęło się obgadywanie. Potem ta moja "przyjaciółka" zerwała naszą przyjaźń. Minęło parę miesięcy i znowu wróciła, wybaczyłam jej. Ale potem znowu było obgadywanie. A w wakacje znowu zerwała tą przyjaźń. I bardzo dobrze. Teraz tego nie żałuję. Nie zachowywałyśmy się jak prawdziwe przyjaciółki.
Ale jakoś w 4 klasie zaprosiłam na znanym portalu n-k pewną dziewczynę wydawała się z wyglądu spoko, zresztą wiecie tamte czasy lans na jak najwięcej znajomych...
Świetnie się dogadywałyśmy. A od 3 lat jest moją przyjaciółką jedyną jaką mam. Pomimo, że dzieli nas dużo kilometrów. Nieważne czy to przyjaźń przez internet czy w rzeczywistości ważne, że jest prawdziwa.
Wiem że nie zawiodła się na niej i mogę mieć w niej wsparcie. Mogę oddać za nią życie.
Kocham ją. Naprawdę to wspaniałe.

                                    "Prawdziwa przyjaźń przetrwa wszystko. "

Dobry przyjaciel i prawdziwy przyjaciel to taki który nas nigdy nie zostawi nawet gdy odsuną się od nas inni on będzie przy nas. Będzie się o nas troszczył, wspierał trudnych chwilach, pomagał nam. Dobry przyjaciel to taki przy którym będziemy czuli się bezpiecznie i swobodnie. Będziemy mu ufać i wiedzieć, że zawsze możemy na niego liczyć.Będzie szczery. Zawsze nam powie szczerą prawdę nawet gdy będzie wiedział, że nas to zaboli. Przyjaciel to osoba która w każdej chwili jest w stanie nam pomóc. To ktoś komu ufamy bezgranicznie. Będzie cieszyć się twoim szczęściem. Gdy będziesz płakać będzie płakać razem z tobą. To osoba która akceptuje wszystkie twoje wady i zalety. Dobry przyjaciel to osoba która zawsze nas wysłucha. I zawsze możemy na niego liczyć. Lecz rzadko spotykamy osobę, której możemy tak bardzo zaufać i która nas doceni i nie będzie tak fałszywa jak inni. Dlatego każdemu życzę by spotkał właśnie taką wspaniałą osobę:)
Prawdziwa przyjaźń jest na zawsze nie na chwilę. Pamiętajcie o tym, by nie zaczynać zbyt szybko przyjaźni. Najpierw trzeba dobrze poznać tą osobę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz