wtorek, 19 maja 2015

#Post

Gdzie ta moja blogerska dusza? Zniknęła
Nie mam weny napisać nawet jednego zdania
Jednego zdania czegoś mądrego
W czym tkwi problem?
Ja sama mam problem

Chcę już wakacje jak każdy z nas! Pozostanie mi wtedy rok gimnazjum, i będę zmuszona wybierać dalszą szkołę mojej edukacji. Jak to brzmi...
Nie mam pojęcia gdzie się udać,chcę do większego miasta ale dojazdy do internatu ze szkoły to nie dla mnie. Przez całe lata podst-gim mam bardzo blisko, a co dopiero jakieś dojazdy - nie chcę!
Nie lubię i tyle! No!
A teraz chcę coś napisać z sensem
Ostatnio przytłacza mnie strasznie dużo rzeczy, a to poprawki w szkole a to kolejny jedynki a to coś znów. Byłam już na dobrej drodze tak dobrze mi szło, a w końcu znowu bum i nagle znowu złe oceny. Nie mam pojęcia co to za przełomowe sytuacje. Straszni mnie to dobija. Żebym się nie uczyła, ale zakuwam sporo. A i tak nic z tego:')
                                                               Cóż - życie
Los mi nie zsyła nowych osób i jestem zawiedziona, chcę kogoś poznać, kogoś ok takiego kogoś jak ja!
Moje życie, kiedy się ułoży?
Wrh - wszystko mnie irytuje są takie dni, że jestem obrażona na cały świat tak wiem to dość dziecinne. Może to napiszę w innym znaczeniu bo to chodzi o to, że nie mam ochoty z nikim rozmawiać. Nikogo nie ma takiego jak przyjaciółka! Niestety. Mieszka 250km ode mnie..
Ile bym dała by mieć ją przy sobie. Jest wspaniała. Nigdy nie poznałam takiej osoby jak ona. Ma dziś urodziny. Więc wszystkiego Najlepszego!
Ten post jest tak chujowy, ale napisałam życzenia Oli więc niech będzie dodany. I tak nikt nie czyta.
Kiedyś będzie. Obiecuję wam, że ten blog kiedyś zaistnieję. Obiecuje wam ale i sobie. Zostawię ten post i zobaczycie, przeczytacie to jak będę miała milion fanów. Nie, nie jestem pewna siebie wręcz przeciwnie. trudno mi wierzyć w siebie, ale wciąż pokonuje swoje słabości w końcu taka walka o życie, musisz zacisnąć zęby i ruszyć dupę.
Nie siedźcie na miejscu, róbcie to co kochacie. Macie pasje? Rozwijajcie je! Nie patrzcie na innych was to interesuje? Róbcie coś w tym kierunku. Podoba wam się ktoś? Zagadajcie! Nie wstydź się! Jeśli oleje dużo nie stracisz! Być może to odpowiednia osoba! Chcesz zaistnieć w świecie show-biznesu? Rób to! Dąż do tego by być tym kim chcesz! Kształć się w swoim kierunku, tym co cie interesuje, nie idź do szkoły gdzie "jest fajnie", idę bo idzie koleżanka. Nie! Róbcie po swojemu!
Pamiętajcie że wasze życie i wy decydujecie o każdym kroku. Przemyślcie ważne decyzje 500razy zanim ją podejmiecie, Zastanówcie się nad każdym wyborem, jakie ma zalety jakie wady. Wierzę że każdy jeśli coś chcę i będzie do tego dążył uda mu się! Zapewniam!

                                            "Życie jedno masz, wykorzystaj je jak chcesz" 
Ty podejmujesz decyzję, ty żyjesz, ty wiesz, ty dążysz, nie ktoś to TY jesteś najlepszy/a w tym co robisz, uwierz w siebie, a będziesz najlepsza osobą w tym co Kochasz robić"

KOMENTARZE WIDZĘ! ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz